Vädret har alla sina former idag.

Vädret har humörsvängningar idag. Först är det sol och nästan klarblå himmel och efter 5 minuter så hör man KABOOOM och ser ut och då är det mörka moln.
Ytterligare 3-5 minuter senare hör man hur det sprattlar till mot fönster så det låter som fönstret skulle gå sönder men det visade sig vara hagel + ösregn.

Och sen när det regnat&haglat ett bra tag så kommer solen fram igen så nu r det klarblå himmel. Liksom alla väder på samma gång! Det som fattas ännu är snö. Får se om den vill komma idag eller först när vintern är här!
Sluttjatat om vädret nu..

Idag skulle jag fara till ISO OMENA som sagt men jag lyckades somna om genast efter att väckarklockan ringde... Känns som man hela tiden skjuter upp något fast man inte gör det hela tiden.
Men då det inte blev av idag så blir det istället packning och går tidigt och lägger mig ikväll så jag helt SÄKERT orkar stiga upp imorgon för att fa till ISO OMENA för att köpa en one piece åtminståne :) Insåg idag att jag har redan färdigt en fin present åt min mamma men det kan jag berätta först sen när hon fått den :D
Var för en stund sen ute och fotade när det haglade&regnade så här får ni två bilder;







Kommentarer
Postat av: HANNAH / SPOINK

sv: haha kul att du gilla det ;))

Min måndag var toppen! Hoppas din tisdag varit bra? :)

2011-10-11 @ 16:38:43
URL: http://spoink.blogg.se/
Postat av: HANNA

sv: hehe jag vet :)

2011-10-11 @ 17:22:45
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: Anonym

fina bileder :)

2011-10-11 @ 20:34:11
URL: http://elinmattssonss.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!