Gokväll.




Nu har det varit lite bättre dag men ändå tungt.. men det positiva är att jag fyller om 3 dagar, wihoooo! :D *jubelrop*

Idag har jag pratat med några vänner på facebook, spelat lite spel också på fb och ätit god mat! Sen till mellanmål åt jag lite glutenfria salta kringlor och drack mjölk. Nu ikväll så åt jag yoghurt och det var min kvällsmål.

Nu ropar mina tänder att det är dags för tandborstning så skall fara och tvätta tänderna och sen kolla igenom lite filmer jag har på datorn och sedan krypa under täcket och kolla en film, och sedan sova. Om jag int då förståss somnar under filmens gång ;)


Domhär käkade jag idag som mellanmål,
bra att ha om man vill ha nåt smått och gott att knappra på! ;



Kommentarer
Postat av: EMMAS!

yeey :D allt bra? kram

2011-10-23 @ 22:30:19
URL: http://eemma.se
Postat av: Marre

hejsan tjejen, synd att de varit tungt med dig osv, Men grattis i förskott iaf :).

Hoppas allt är bra annars?

2011-10-24 @ 11:31:21
URL: http://marresliv.webblogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!