Goddag!

Drogade av ben&jerrys ;)


Vi har nyss käkat b&j glass och varit ute och tagit frisk luft ^^ Innan det såg vi på filmen "Ondskan", en film som baserar sig på en bok av Jan Guillou. Filmen var bra!
Var på datorn en stund före läggdags å höll på att somna med datorn i famnen. När jag loggade in på facebook såg jag att jag hade skrivit helt konstigt i chatten åt en kompis..Det var bara en massa råddagojja så jag måsta själv fundera ut vad det stod i chatten som jag hade skrivit XD Måsta skrivit det i halvsömnen!

Hejsulisvejs!

Kommentarer
Postat av: ' Saveu - Music & Chaos, It's life

Hoppas du har haft en lika fin helg som jag :)

2011-10-02 @ 17:22:42
URL: http://saveu.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!