Forever I will be me.



Vakat på natten tills kl 4, sen somnade jag :) Det är nog härligt att inse att när man inte har något att göra följande dag och istället får vaka :D  Jag chattade med en vän på facebook nästan hela natten och så såg jag på filmen Just go with it. Såg bara ca 40 minuter av filmen men idag skall jag se filmen klar. Var lite trött innan men har piggnat till nu.

Före jag skall se på filmen så skall jag&mellersta bror till stan för att träffa på min syster&hennes man och deras söta dotter Linnéa en stund :)
Har just sminkat mig och fixat håret så vi skall så småningom fara iväg.

Hoppas ni får en bra dag :)



Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!