Day 3 in Kokkola.

Vaknade klockan 10 först men somnade om till 10:20 men var så trött att jag inte orkade stiga upp så jag öppnade bara rumsdörren och sen kom hundarna Donna&Tessa och ge mig sällskap. Di somnade på mina ben ;)

Jag tog upp datorn i famnen och såg på ett avsnitt Supersize vs. Superskinny då inte nätet funkade. Ca 11:20 så steg jag upp, klädde på mig och åt frukost med Lotta och sen fixade vi nätet och nu funkar det igen!
Efter det borstade jag håret och nu sitter vi på varsin dator och är på facebook och lyssnar på musik ;)

Senare idag skall vi till Chydenia köpcenter och shoppa :D Men före vi far skall vi nog sminka oss och sånt :)
Det är iallafall dagens planer hittills!

Kommentarer
Postat av: iiiden med 3 i

Få chansen att visa upp din outfit inför 900-1000 besökare ! :D

länk : http://iiiden.blogg.se/2011/october/dagens-outfit-1.html#comment

kram!

2011-10-17 @ 12:55:03
URL: http://iiiden.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!