Bada bastu

Har haft en riktigt bra dag idag :)  Äntligen är efterlängtade dagen imorgon då jag far till Karleby (på finska Kokkola).
Tidig väckning är det som gäller så skall snart fara och sova.

Har just ätit Almondy marabou tårta, åt upp halva tårtan! Men det var jättegott :D Och druckit en trip och ätit mammas jordgubbskvark så nu är jag mätt och belåten. 

Tänkte bara egentligen skriva ett snabbt inlägg och säga godnatt för bloggningen kommer vara låg mellan 8-13 men sen bloggar jag när jag hinner när jag anlänt till Karleby!

Nu skall jag bada bastu före jag far och sova, godnatt =)

Kommentarer
Postat av: ISABELLE

har svarat på din kommentar på mail om jag skickade till rätt emailadress, de är angående spetströjan :*

2011-10-14 @ 23:32:39
URL: http://lutenn.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!