20 år idag!!

Hej alla!

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag!!!!! :D Och så får man inte glömma att det är min namnsdag också! 

Fyller 20 år idag då, känns lite konstigt men ändå nice. Nu är jag ingen tonåringen längre.  Fast bara för att man blir vuxen i åldern så betyder det inte att man sku måsta bete sig som nå värsta allvarliga vuxna personen. NEVER.

Man måst ju få ha kul, right?!

Jag skall fira dagen med att fara till mamma övernatt, äta gott, hälsa på min syster Josefina&hennes man och deras söta dotter Linnea :) Har en present till Linnea så hoppas både hon och hennes föräldrar (min syster&hennes man) kommer gilla det!

Vaknade 11:20 idag men somnade om en stund för var riktigt trött. Nu har jag just ätit frukost (sen frukost jag vet) och skall klä på mig, sminka mig och sedan fara iväg med bussen som tar mig till stan och är framme vid 14:05 och då kommer min mamma efter mig från busstation.

Pga att det är min födelsedag så kan bloggningen vara låg men hoppas ni förstår, hellre tillbringar man sin födelsedag någon annan stans än att sitta framför datorn!

Hoppas ni kommer att få en fin dag :)

Kommentarer
Postat av: Gabbe

aw tack ^^!

2011-10-26 @ 17:10:33
URL: http://gabbesketch.blogg.se/
Postat av: johanna

jag älskare hehe:D

2011-10-26 @ 19:48:14
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/
Postat av: ellen

Grattis!! :)

2011-10-26 @ 20:31:11
URL: http://elkis.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!