A start at something new


Tjolahoppsan!

Har ni sovit gott? Det har iallafall jag, sov som en stock! Vaknade kl 12 och steg upp och började packa och nu är jag klar med det!
Idag mot kvällskvisten skall jag träffa min vän Jeanette, ska bli nice! :) Har nyss packat för kommer va ett tag framöver borta men jag har ju för drygt en vecka sen fått ny telefon och har 10 kr / månad internet på telefon så nu går det att mobilblogga också så bloggen kommer int vara helt tom iallafall vilket e bra ^^

Snart blir det mat men medan jag väntar så skall jag sätta på en film och se på den, det blir "The Dogfather" :)





Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!