Ny vecka - nya tag!

Har just kommit hem från bion, filmen var bra! :) Före bion så for jag och Amanda till butiken och köpa godis att ha med på bion och så var vi hemma hos Amanda K i några timmar före vi sku gå och se på filmen Breaking Dawn på bio och hemma hos henne så pratade vi om allt möjligt :D Ganska nice btw att både jag&hon heter lika! (Amanda) 

Nu är min mobiltelefon på laddning och lite senare skall jag lägga upp bilder på första snön för denna vinter som jag lovade att jag skulle visa er och på onsdag kommer det ske lite saker men vi återkommer med det senare i veckan!

Hoppas ni iallafall haft en bra start på den nya veckan ^^

Bild på min vän Amanda och det är jag som är fotografen för denna bild ^^

Kommentarer
Postat av: klaudia

sv: aha okej tack :D , för några ser inte hela bilder & vissa gör det så jag visste inte var felet va xD men tack så mycket nu vet jag till nästa gång :D

2011-11-21 @ 22:49:10
URL: http://kladdi.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!