Slutet på helgen men det kommer ny helg igen!


bild fotat av mig vintern 2010 :)


...Och helgen lider mot sitt slut. Imorgon på morgon skall jag ringa och beställa tid till en läkare och vara med min kompis Jeanette på dagen. På kvällen blir det bio med Amanda K, vi skall se på Twilight Breaking Dawn :D

Vaknade idag där vid 12 tiden och efter det har jag bara chillat och ätit en mandarin, till lunch var det potatis och korvsås :)

Började igår kväll se på filmen Gifted hands och tänkte snart fortsätta se på den då jag inte hann se så långt på den igår då jag började istället sitta och skriva på en sann story när jag fick inspiration men det gör inget för det var bra att inspirationen kom och det behövdes! (:

Min söndag har vart helt okej, som sagt , bara chattat med lite kompisar på facebook och kollat på kortfilmer på youtube! Men det är helt skönt med chilldagar ibland :)
Annars så har det varit här nästan hela dagen frost :o För exakt ett år sedan så fanns det massa snö, nu finns det inget. VAR E DU SNÖ?! Fast egentligen är det på ett sätt bra att det int är snö ännu men nog skulle det kunna få komma LITE snö åtminståne, eller vad tycker ni? Det behöver nog int komma i så stora mängder som det kom ifjol, var ju så mycket att man drunknade nästan i snön ;) Nånej, skojade bara, jag är inte så kort :D

Nu skall jag logga in på bloglovin och läsa lite bloggar och sen se på filmen Gifted Hands.   

Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

sv: okej jag länkar dig imorgon sötnos :D kram

2011-11-20 @ 19:57:46
URL: http://eemma.se
Postat av: PEETRA

- Hehe näe inte måsta du det heller men det var gulligt av dig att du gjorde det :D

Hoppas du haft en bra helg! kram

2011-11-20 @ 20:25:17
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!