It's gonna be an awesome day!

Good morning sunshine!
Eller ja, där ute är det ingen sol.. men ni alla andra är solstrålar trots trist väder!

Vaknade lite efter kl 10 idag, var nog LÄÄNGE sen jag vaknade så tidigt.. bortsett från helgen då, för då var det väckning alltid mellan 7-8 tiden. Blir nog att ta en liten powenap före jag far till Borgå. Skjutsen kommer ca kl 16:25 så har god tid på mig här hemma ännu då klockan är bara snart 12 (finsk tid). Måste nog fara till butiken och köpa nå energi dricka eller coca cola ;) 

Hur kommer er dag att se ut idag? Önskar er iallafall en bra dag! :)



Det är min kisse på bild :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!