EVERYDAY HAVE A NEW STORY

God eftermiddag på er!

Här sitter jag nyvaken och inte orkat stiga upp. Skall läsa lite bloggar och sen gå och äta frukost och efter det musiken på och så är det städning och inredning som gäller. Kommer att ta före&efter bilder på inredningen som jag kommer att dela av mig här på bloggen :)

Efter det fota allt till bloppisen som kommer upp på bloggen här idag kl 19:00 (svensk tid)!
Men nu skall jag klä på mig och äta och sedan till butiken för att köpa mat :)
Önskar er en fin onsdag!


sned men fin bild

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: tusen tack =)

2011-11-02 @ 13:20:38
URL: http://macrofotoo.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!