Bråttom bråttom

Nehejjdå, det blev ingen powernap för datorn var intressantare ;)  Såg just att mina mediciner jag tar dagligen (har receptbelagda mediciner) börjar var slut så bär nog av till apoteket och butiken före jag skall iväg till Borgå.

Och så måste jag platta håret ännu och byta kläder, lite måste man ju snygga upp sig före man far till Borgå med sina fina kompisar =)

Nej nu måste jag nog pysa så jag hinner med allt detta! Bloggar nog först sen när jag är hemma igen men tar kameran med så får se hur mycket bilder det blir från dagen men tror nog det blir några.

Hoppas ni också haft/får en bra dag. Vi hörs senare,hejdå :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!