1 november

bildbrist så får bli bild i repris

Så sjukt att det redan är 1 november, det var ju just höst! :O På ett sätt så väntar jag på snön men ändå int.
Fast julen väntar jag nog på verkligen.. har sån julfeelis (känsla) hela tiden :D

Är annars väldigt lycklig idag! :D Varför kan ni läsa inlägget under, det e så underbart! (: 
Och så glömde jag skriva i förra inlägget att jag åt ben&jerrys glass idag - smaken strawberry cheesecake <3

Städade också sen lite när jag kom hem men sen tog mina krafter slut, blev så dåsig och började se suddigt så blev att vila och nu är jag trött igen så tänkte gå och lägga mig nu och sova och vakna på förmiddagen imorgon nångång så jag kan städa och inreda mitt rum och sen fota allt till bloppisen då jag inte hann fota det när det var tänkt men det skall vara klart tills imorgon kl 19 för då är det bloppis som gäller och det går för billigt! :D

Nu skall jag nog ta kvällsmedicinerna och gå och sova för min kropp var inte van att stiga kl 9 och jag är väldigt trött.
Gonatt på er! :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!