Vappen är över.



Vi börjar med glada vappen på er allihopa! :D
Har ni haft en bra vappen och vad har NI gjort under vappen?

Jag har bara haft en chilldag, firade i förskott med att äta godis&vindruvor och se på film i fredag med Hanna,Kesia&Inger! (: Igår spelade jag lite på min elpiano/synth, lärde mig två låtar! "En bonde i vår by"& "Beatiful Dreamer" Kan dom hyfsat bra nu. Har seriöst inte spelat på pianon i evigheter så nu var det dags! Skall nog börja bli aktivare med det för det är en sådan piano som man kan lätt lära sig låtar på, tangenterna lyser "rött" dem som man skall trycka på. Och så kan man också ha på en sån lärningsteknik att den säger t.ex siffran "two".. ni vet 5 finger-systemet för en hand på piano. Jättebra!
Den har också en minneskortslucka så man kan ladda ner valfri låt man vill lära sig och så visar pianot vilka tangenter man skall trycka på! Smart va? :D  Ja fick pianot som födelsedags present av familjen år 2006 eller 2007 om jag minns rätt. En av dom bästa presenterna nånsin!


DAGENS FRÅGA TILL ER!
Spelar ni något instrument, isåfall vad?


Kommentarer
Postat av: jennifer

vappen var faktiskt helt kul fastän jag inte trodde att den skulle bli det. :) invigde ettan. haha.



spelade blockflöjt som 7åring - räknas det?

2011-05-01 @ 13:24:36
URL: http://jennifers.ratata.fi
Postat av: hih

jag var chaffis,

2011-05-01 @ 21:31:26

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!