Start på ett nytt liv.

Har bara vilat upp mig efter att jag kom hem från sjukhuset. Därför har jag inte bloggat och har ändå inget annat berätta då det inte så hänt så mycket förutom att jag legat på sjukhuset som ni redan vet.
Som sagt har jag ju varit jättesjuk&därför legat på sjukhuset i några dagar men efter att allt (nästan iallafall) börja komma igång så fick jag fara hem. Känner mig inte helt frisk ändå men dethär är början på ett "nytt" liv.. ett liv med glutenfri mat. Kroppen kommer antagligen reagera i början när den är helt ovan med den nya kosten men efter ett tag börjar den vänja sig och så försvinner min uppsvällda mage. Har redan märkt av att magen fungerat bättre då den "tömts" normalt/mycket bättre än då jag hade förstoppning. Känner mig fortfarande lite svag men så småningom hoppas vi att det skall bli bättre då jag kommer igång med den nya glutenfria kosten&att magen börjar fungera. Börjar den fungera mår också min kropp&själ bättre! :) Försökte läsa lite bloggar nyss men min ork finns inte för att orka koncentrera mig på texten så läser senare när koncentrationen för text har kommit tillbaka.
Fotade lite bilder med mobilen på sjukhuset så det kommer upp när jag hittat usb-sladden :)
En komisk sak hände när jag gick till butiken för att köpa glutenfri mat. Före butiksresan hade jag ställt in mig i att "nej nu måst ja söka", för de brukar ju vara så när man skall köpa glutenfritt. Och sedan

Skall istället sätta på The Sims 3 nu så behöver jag inte fokusera på text!
Ha en fin kväll!
Bild tagen i fredags;

Kommentarer
Postat av: Pia -Smilinggirls!

sv: Med mig är det bara bra! Hur är det med dig? :D

2011-05-26 @ 21:18:26
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Pia -Smilinggirls!

sv: Oj, läste det nu. Hoppas att du mår bättre snart! :)

2011-05-26 @ 22:18:24
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: ' eemmaaj ' Saveu ♥

jaha vad jobbigt :( jag har tarmsjukdom -.-

2011-05-27 @ 01:10:04
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: linda

Hej på dig kolla in bloggen och kolla vad jag har hittat för as biliga söta klänningar och annat du kommer bara gilla dom ger ett bra tips !

2011-05-27 @ 08:41:38
URL: http://lindakhazal.blogg.se/
Postat av: MADDES

Vad jobbigt att vara så dålig. Men det ordnar sig ska du se när du kommer underfund med vad du kan äta och hur det fungerar!!

2011-05-27 @ 10:49:26
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!