Soldags!

Solar i solstol som bäst och läser i en fotobok om tips att fota i naturen&studio , en väg till en professionell fotograf. Boken är på finska som jag har men den är jättebra :)
Och det är så galet varmt där ute så man måst ju pass på då!
När jag såg på min mage&ben märkte jag att jag verkligen är brun, men sen när jag kommer in syns det inte lika bra, borde det inte vara tvärtom? ;)

Och snart e sommarn här så jag catchar bruna lite i förväg för den 4 juni är det skolavslutning för alla grundskolor åtminståne och jag har kompisar som slutar 9an då så är ju härligt att vara brun tills dess trots att jag e nu redan ganska brun. Tur så har man lätt att bli brun iallafall :)


googlebild

Kommentarer
Postat av: Jenny

nu har jag startat en dagens bloggtävling på min blogg, så ta chansen och bli länkad inför mina läsare (under headern ser du de gamla vinnarna, där blir du länkad om du vinner!) avslutas imorgon (23.5) så kicka in! lycka till! (:

2011-05-22 @ 14:24:17
URL: http://namnetblevjenny.blogg.se/
Postat av: kladdi

Vinnaren av veckas blogg finns uppe! Kika in om det blev du :)

2011-05-22 @ 15:37:19
URL: http://kladdi.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!