Snart blir det sovdags.

Idag ha de vari en helt bra dag i sin helhet, först ledd söndagskola med hjälp av en annan barnledare och sedan ut i det varma vädret och blåsa såpbubblor och när jag kom hem åt jag en banan och tog med mig en filt och låg på solstolen och solade och fick färg.
Till middag åt jag en hamburgare, otroligt nog har jag varit så "nyttig" att jag inte ätit en hamburgare på jättelänge!
Skall krypa under täcket nu och kolla en film och sedan sova!
Gonatt alla bloggläsare :)
Har ni filmtips, kommentera i kommentarsfältet åt mig då,tack på förhand! :)

Kommentarer
Postat av: En blogg om Kevin

Rapunzel, A-team, Inception, I rymden finns inga känslor, Himlen är oskyldigt blå, The other woman... några av mina favoritfilmer just nu :P

2011-05-23 @ 08:24:54
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/
Postat av: Cami

se på Rio, om du inte sett den ännu :D jättegullig film!

2011-05-23 @ 14:53:30
URL: http://reminiscences.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!