Second hand shoppingen avklarad!

Kom hem för ca en timme sen från stan.. efter att jag gått i två second hand butiker så fick det vara klart för hade hittat det mesta. Orkade inte gå till dom 2 andra... för en var lite väl långt bort och där finns nästan bara barnkläder kom jag på och så... sen den andre skulle först öppna k 16:00 och klockan var 15:00 men beslöt för att inte fara då jag hade hittat det mesta i second hand jag behövde så jag sparade pengar till en Ben&Jerrys som en belöning till mig själv. Har inte ätit Ben&Jerrys glass på evigheter så det var dags nu igen! Det blev smaken "Chuckey monkeys" denna gång, MUMS!
Nu blire att fotografera allt vad jag shoppat och sedan kommer det upp i ett eget inlägg här på bloggen så håll utkik! :)

Vad har NI  haft för er idag? :)

Kommentarer
Postat av: jennifer

Kulkulkul!:D

2011-05-05 @ 17:24:58
URL: http://jennifers.ratata.fi

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!