Rekord!

Har rekord i statistiken på min blogg från lördags, fina duktiga ni! (: 141 unika besökare och 270 sidovisningar, kan hända att jag haft mer någon annan dag men för maj månaden är detta ett rekord iaf :D
Tack!

Har nyss fixat ihop en svartvinbärskvarg, gott blev det, tyvärr tog jag ingen bild och jag åt upp det genast, var så glufs&hungrig ju! 

Här är istället en googlebild!
Och nu skall jag svepa in mig under en filt och titta på film, vilken film kommer i ett annat inlägg så håll ögonen öppna =D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mysigt! :D

själv sitter man och tråkpluggar -.-

jovisst jag följer din blogg på bloglovin nu förstår du ^^

För mig gåre dåligt där förstår du, så de uppskattas! Många läsare men ingen som följer :(

Kanske rekommendera också? Så kan jag rekommendera dig? :)

annars okej med mig ^^

2011-05-23 @ 22:35:28
URL: http://hannaanderberg.blogspot.com

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!