Nya bloggläsare!

Har fått en hel del med nya bloggläsare den senaste tiden men det är jättekul!
Välkommen till min blogg och vad roligt att ni har hittat hit :D
Tänkte berätta lite om mig så ni får lite hum om vem jag är.

Jag heter då Amanda men kallas för Mandy,Manda och Mandos men har också massa andra smeknamn men domhär 3 är det som jag använder mest eller mina vänner kallar mig för. Är född 1991 i Ekenäs, Finland.
Är en hobbyfotograf men har som mål att bli en yrkesfotograf! För tillfället är jag arbetslös men till höst räknas det med att jag skall börja i en skola i Vasa där man fotar i studiomiljö& i naturen. Hoppas jag kommer in bara så vi får hoppas på det bästa.
Jag har 4 syskon, 3 brorsor& 1 syster som väntar på sitt första barn som är beräknat att föda 21 juni om jag minns rätt, alltså så rätt snart blir jag moster! Alla är äldre än mig vilket betyder att jag är yngst i familjen.
Jag bor med min pappa och min mellersta bror i ett stort egnahemshus och med 4 katter&en hund.
Mina föräldrar är skilda sen ca 5 år tillbaka. Det är ca 30km mellan min mamma&pappa så träffar inte min mamma så ofta fast jag försöker träffa henne så ofta som möjligt som det bara passar henne :)
Där var då lite fakta om mig, om ni unrdar över något är det bara att ställa en fråga av mig i kommentarsrutan så kan jag ta upp den som dagens fråga!

Kommentarer
Postat av: Anja - 17 & mamma!

Hej!

Fin blogg! :) Undrar ifall du vill göra mig en superliten tjänst.. Gå isåfall in på noonewantsforever.blogspot.com och rösta på mitt skämt (nummer fem) i vänster sidospalt. :) Lämnar du en kommentar i min blogg att du har röstat så får du en länkning i min blogg inför mina 150-200 unika läsare per dag. :) Vore sjukt tacksam om du röstade!

Kram och tack på förhand.

2011-05-17 @ 22:48:20
URL: http://anjahakanson.blogspot.com

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!