Nätkrångel.

Som ni säkert märkte så bloggade jag inte plötsligt mer igår kväll men det var för att näte börje krångla och vilja inte funka till sist, men idag funkar det igen!
Så därför kom det aldrig upp namnet på filmen jag såg, men jag ångrade mig efter ca 10 minuter och spelade på the sims 3 istället tills det var sängdags ;)

Filmen jag såg lite av heter Rabbit hole, någon av er som sett den och isåfall, vad tyckte ni om den? 

Handling;
"Vi möter Becca och Howie mitt i den uppslitande sorgen, åtta månader efter att deras fyraåriga son Danny omkommit i en bilolycka. 

Howie klamrar sig fast vid alla minnen av sonen medan Becca tröttnar på all sorgknarkande gruppterapi, vägrar lyssna på sin mammas råd och blir ovän med familjens hund. Hon känner att hon måste sälja huset och skynda vidare."

Skall fortsätta se på filmen idag nångång :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!