Närmare 300 inlägg att läsa!

Loggade in innan på bloglovin och hade ca 300 inlägg att läsa! Det tog en ganska lång stund innan jag fått läsa klart men det var jättebra läsning&tidsfördriv! :) Har också i flere dagar skjutit upp och sagt till mig själv "nej jag läser senare" och så har det sen inte blivit av, bara läst några få och sen inte hunnit eller orkat läsa men nu tog jag mig i kragen och läste igenom ALLT! Känner mig stolt :D

Nu skall jag gå och sova för imorgon är det tidig väckning och jag skall och hjälpstäda till en bekant vid namn Anne och jag brukar va barnvakt åt hennes barn men de ska flytta denna vecka (om jag minns i rätt) till Jyväskyla som ligger ca 400km härifrån så det är rätt långt. Kommer sakna dem enormt men är välkommen att hälsa på dom dit! :) 



Här är bild på Annes söta barn vid namn Silja&Aada. Vid denna bild sku dom bara fjanta sig,åtminståne Aada som ni ser åt höger ;) 


Och  så den yngsta vid namn Majsa :) Visst är hon ett sött charmtroll?!? <3

Kommentarer
Postat av: theresebjörkman, :)

Hej!



fin blogg :D

hur är det?:)

2011-05-30 @ 10:23:52
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/
Postat av: veronica

samma jag, typ 500 st XD var gärna med i min tävling på min blogg! :D

2011-05-30 @ 14:45:29
URL: http://www.tvfriends.soclog.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!