Monday it is!

Ny vecka igen då, kan inte fatta att det är bara 1 månad kvar till sommaren! Åh vad jag längtar, har en hel del sommarplaner!

  • Resa till Sverige och träffa på mina fina underbara vänner som bor där!
  • Umgås med mitt systersbarn som är beräknat att födas 21.6.2011! Könet får vi veta sen när barnet är fött :)
  • Sommarjobba
  • Resa till österbotten för att hälsa på släktingar och andra kompisar som bor där
  • Kanske till konferensen i Vasa som hålls 29.6 - 3.7 2011 där en massa av mina vänner kommer att hålla hus!
  • Bada&sola

Där är iallafall lite av planerna, kan säkert komma mer med planer med tiden! :)
Vad har ni för planer för sommaren? Svara jättegärna!

Om idag;
Nu har jag packat allt klart för klockan 14:50 (finsk tid) åker jag iväg till stan med bussen och sen möter jag mamma i busstation och sen åker vi tillsammans till henne! Ni får ha det så bra!

En ny bild på mig tagen för ett par dagar sen :)


Kommentarer
Postat av: Stucked

Hej! Besök Stucked - en sajt på nätet speciellt för Dig! ;)

2011-05-02 @ 12:44:01
URL: http://stucked.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!