Lista

En liten lista;

Hur många har du varit kär i? 2.
Vad tycker du om kärlek? härligt! Men det kan finnas sina dåliga sidor också..
När kramade du någon sist? igår.
Saknar du någon speciell person? ja.
Har du svårt för att bli kär? nja, måste lära känna personen först (:
Är du singel? Jepp!
När fick du senast en komplimang? igår.


HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: yes. 
Hånglat med nån riktigt ful: nej
Hånglat med fler än 50 pers: nej.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nepps 
Gjort något riktigt dumt? japp
Gjort något du verkligen ångrar? ja.
Åkt ambulans? ja.
Åkt polisbil? nej.
Gjort nåt olagligt? jepp
Fått din mamma att gråta? ja.
Slagit ner någon? ingen 
Skämts över dina föräldrar? jaah,har hänt!
Sagt jag älskar dig och menat det? såklart :)
Tar du droger? nej.
Dricker du? ja! Men alkohol dricker jag väldigt sällan.
Vilka kläder sover du i? linne&trosor
Vad hatar du verkligen? svikaren
Varit kär? ja.
Är du ensam nu? jepp
Vill du gifta dig? jodå
Vill du ha barn? såklart!


SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? jag!
Såg dig gråta? Jennifer tror jag.
Fick dig att gråta? minns it
Du delade en dricka med? ingen.
Du gick på bio med? Amanda K
Skällde på dig? pappa
Sa någonting till dig och vad var det? okej - pappa


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? nej.
Kramat någon? ja.
Pussat någon? nej
Köpt någonting? ja. 
Sjungit? nej
Saknat någon? yes!


JAG HAR:

Digitalkamera? jepp!
Systemkamera? det också :D
Telefon på rummet? mobiltelefon ju.
Egen dator? ja!
Könssjukdom? Nej!
Bra kompisar? Har jag såklart! :)




Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Nu är veckans blogg avslutad, om inte du vann så anmäl dig igen redan nu!:D



SPAM ÄR TILLÅTET OCH DET ÖKAR JUST DIN CHANS TILL ATT VINNA!!

2011-05-28 @ 15:31:35
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!