It's a sunny Friday!

Vad härligt att vakna av att solen lyser in i rummet :D Har varit så länge uselt väder här, bara regn,kallt&mulet så att jag fick nog av det. Nu är det ca +20 grader här i skuggan,härligt! 
Vaknade med smutsigt hår så är nyss kommen från duschen och har klätt på mig och ätit yoghurt med müsli för snart bär det av att ligga i solstolen och sola :D
Ca 16:20 skall jag in till stan för att träffa lite kompisar så det blir ändå int så mycke fotografering idag som jag hade tänkt, det får tas någon annan fin dag helt enkelt :)
Hittade denhär bilden på google så måsta bara lägga upp den!;
Ha en fin dag allesammans!


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!