Hemma igen =)

Nu är jag hemma igen efter en fantastisk dag :) Mötte Kesia vid biblioteket efter att hon slutat skolan och sedan var vi på väg in till centrum men när vi gått ett bra tag kom Kesia på att hon lämnat cykeln i skolan så vi fick gå tillbaka igen efter den xD Sedan gick vi till K-supermarket för att köpa lite mat till oss att vi orkar vandra i stan och prata.
Och så for vi till Cassler (loppis) och kollade på ett bord där jag säljer mina kläder&saker, kanske nåt smått har blivit sålda men det var ganska lite så jag lånade en bläckpenna av Kesia och sänkte på priserna på mina kläder. I början av nästa vecka om det int blivit sålt än skall jag sänka alla saker och ta jättebilligt för dem för tänk om folk köper mycket mer då och det blir ju en bra summa när folk köper mycket ;) Skall också föra till mycke mer kläder och sälja dem för billigt så hoppas vi att åtmintsåne nån köper :) Jag köpte från loppiset en tröja och en "Fixa själv" - bok.
När vi kollat runt där klart fortsatte vi färden till Lindex, egentligen var vi på väg till Wibox (ett café) men gick förbi Lindex och såg jättefina klänningar och andra kläder i förbifarten vid fönstret så vi gick såklart in och titta! 
Där köpte jag ett par uggleörhängen som var 70% på rea.Först efter Lindex besöket for vi till Wibox på fika, man blev ju jättehungrig efter att gått genom halva stan! Vi pratade massvis på cafét och när klockan blev 17:00 for vi på tjejgrupp och berättade om hur vår vecka varit, pratade och hade allmänt kul. 

Har varit en bra dag idag trots att jag måste nu se till vad jag äter och alltid fråga om glutenfri mat/fika, åtminståne på cafeér men man börjar vänja sig så småningom. Är ju som sagt nytt för mig då jag fick reda på i onsdags att jag har keliaki och min mage är också ovan med den nya kosten så den har reagerat men nog skall magen också börja vänja sig småningom :)
Kommer skillt i ett annat inlägg va ja köpt så håll utkik! ;)


Kommentarer
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv ; det är ju det där med att kompisen dog, det är fortfarande ofattbart..:(

vad gör du ? (:

2011-05-27 @ 20:15:07
URL: http://tjejenida.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!