Good morning!

"Good morning, good morning, good morning to youuu" (en "sång") ;)

Vaknade för en stund sen, steg upp och fixade glutenfria&laktosfria mackor till mig med skinka&ost på. Nu måste jag ju som sagt äta ALLT glutenfritt, för gluten är som "gift" för min mage. Det kommer att vara en jobbig tid i början men man vänjer sig med tiden fast det kan ta tid, men nog skall det gå får vi hoppas.
Idag skall jag vara hela dagen med Kesia efter hon slutat skolan kl 14 så kommer int att kunna blogga under hela dagen men jag bloggar så fort jag kommer hem på kvällen! :)

Exakt en vecka sen Anna-Sarah gick bort från jorden, du är säkert som en vacker ängel där uppe i himlen <3

Ha en fin dag!

Kesia (:

Kommentarer
Postat av: ' eemmaaj ' Saveu ♥

ja, det är synd om oss egentligen. inte vårat fel att vi är sjuka osv.. men det ska vi få betala för liksom :(

2011-05-27 @ 12:51:02
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: EMMAS

tack :DD

2011-05-27 @ 14:01:11
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!