Gastroskopi idag.

Idag bär det av till sjukhuset senast kl 9:45 för klockan 10:30 utförs gastroskopi på mig och det tar en tid att köra till sjukhuset från mammas. Igår var jag lite nervös så fick springa lite extra på wc men annors har jag otroligt nog varit någålunda lugn men det är väl för att jag inte tänkt på det så mycket. Lika bra så kanske ?! (;
Det är ännu osäkert om jag kommer få lätt nersövning men om inte så då skall jag begära massvis med lugnande så att jag somnar. Pga min panikångest så. Inte så kul att få en panikångest mitt under undersökningen. Mina ångestattacker liknar ibland krampliknande anfall som att jag håller på dö ungefär.Och tårarna bara strömmar då och pulsen blir jättehög/hjärtklappningar. Hemskt är det i varjefall!
Wish me good luck!

Här är en ganska betydlig bild om gastroskopi;

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!