Fredag

Idag e det då fredag! Jisses vad veckorna går fort ibland tycker man! Ha solat i 3-4 timmar idag, var ute i bara shorts&linne, så skönt att bara lega i solen på en filt och catcha bruna! Brände mig lite på kinderna men annors blev jag en hel del brunare såklart! Älskar att bli brun så snabbt :D
For in till stan med 16:20 bussen och i bussen träffa jag på Hanna så vi tala en hel del och sen när vi va framme i stan gick vi först till Lindex och sen till MODA för hon sku köpa en morsdagspresent till hennes mamma. Hon hitta ett supersnyggt armband och sen vid kassan såg vi en godisklubba där det stod ESPIRIT på och sen sa kassörskan att vi fick ta en varsin! :D
Sen for vi på tjejgrupp,pratade,åt godis och hade det allmänt kul tillsammans :D Och nu ha ja vari hemma i lite över en timme och ska spela the sims 3 en stund före det blir läggdags för imorgon skall jag stigau pp kl 7 för jag skall till Borgi imoron och va där hela dagen! Vi skall till ett köpcentrum, sen på lunch och efter det till Brunebergs fabrik och efter att vi vari där skall vi till Noaks miniatyrvärld så det blir mycke bilder imorgon! :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!