Fototräff i Stockholm i sommar!

Skall med Mima på fototräff i Stockholm i sommar den 18 juni! :D 
Vill ni kära bloggläsare också träffa mig, då blir det som "två flugor" på en smäll så kom till Hagaparken kl 14:00.
Före klockan 14:00 får ni också träffa mig om ni vill lättare hitta mig men då vill jag gärna att ni bestämmer en träff med mig via mejl ([email protected]) eller kommentar här vid bloggen! Men överraskningar godkänns också fast det finns möjlighet att jag springer på stan i Stockholm före kl 14:00 så därför uppskattas bestämmelse för träff före kl 14 :)
Hur coolt/kul är det int att träffa en (jag) från Finland? :D Är en glad tjej,framåtriktad&social, träffar gärna på er bloggläsare&nya kompisar! 

Fototräffen jag befinner mig på fr.o.m. 14:00 framåt! :
http://www.facebook.com/event.php?eid=101943173228226




Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!