Filmdags& sen natten!

Glömde säga tidigare idag i detta inlägg (länk) att när jag var på stan så blev jag bjuden på lunch av min goda vän Brita :D
Tack så jättemycket! Det var soppa och till efterätt blev det plättar med sylt&grädde, mums! Och det var fritt fram att ta hur mycket man ville ha, bra för mig! Mätt&belåten åkte jag hem med bussen.
Imorgon har dom lovat finare väder så jag hoppas att det blir en fotograferings-dag för mig då så kommer det upp lite nya bilder på bloggen men nu blir det filmdags och sen "inviger" jag natten! Gonatt! 

Hörs imorn!
we♥it

Kommentarer
Postat av: EMMAS

ja eller hur :'D

2011-05-20 @ 09:10:14
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!