En miss!

Oj, kom nyss på att jag har ju inte bloggat på hela dagen, sorry alla!
Men det har inte hänt så speciellt mycket, somnade nångång efter 2-3tiden på natten (fick sömn först då) och sov till klockan 13 idag! Men jag behövde verkligen sova, steg upp igår 7 tiden på morgon och gick och la mig på natten.. Jag är sådan som kan inte gå och sova före jag är trött, det går bara inte! Men alla är vi ju olika :)
Steg upp idag genast när jag vaknade och satte smutskläderna i byk och badrocken på och åt frukost och såg en stund på tv och sen hoppade jag i duschen och hårinpackning i håret för att vara fräsch hela dagen trots att jag inte gjort nåt speciellt idag. Klädde på mig och sen blev jag hungrig igen så jag fixade mellanmål till mig.
Det blev bananyoghurt och blandade i lite müsli, mums!
Ikväll kollade jag lite på live-sändningen från när Finlands hockeylag anlände till torget i Helsingfors där det firas för fulla muggar och har en del kompisar som jag visste att skulle vara där men såg tyvärr ingen av dem på tv ;) men hade inte hela tiden den kanalen på men det gör inget!
Såhär ser jag ut idag;

Och vet ni vad, jag har gått ner 2 kg på en kort tid!
Hade för ett tag sen fläsk som syntes bra i ryggen men nu e de borta när jag tränat! :D
Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!