En lång natt.

Fick inte sömn förrän 6 på morgonen så det blev en lång naaatt. Men tur så hade jag stöd av min vän C så prata med honom ganska länge tills vi båda somna :)
Blev väckt jättetidigt av min bror kom in i rummet och förde in rentvättade kläder till mitt rum. Man hörde högt när dörren öppnades...Jag hade dörren fast så han borde förstå att man int kommer in sådär bara då. Jag är ibland lättväckt så jag sa till honom att låt mig sova och ids int kom hit så sen for han iväg xD
Somnade om och vaknade kl 14 men är ännu lite dåsig så skall om en stund vila igen för mot kvällen skall jag in till stan med lite bekanta och vi ska handla och fara på ett möte :) Är gaska mulet&kallt här idag så det är ingen soldag idag.

Hurdant är ert väder där ni befinner er just nu? :)
Kram!

Kommentarer
Postat av: linda

måru idag i det här härliga vädret ? :)

2011-05-28 @ 13:49:38
URL: http://lindakhazal.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!