Anamma ändå!

Mitt humör sjunk just jädrans mycket.... det är int lätt att ha en brorsa som har allvarlig ADHD utan några mediciner... han måste alltid ha någån med honom i sitt jobb fast det skulle handla om lätta uppgifter.
Nå jag förstår honom att han int kan rå att han har det men det är också jobbigt för mig eller andra skall ni veta.. det kan bli världens gräl och sen skyller han sig ifrån och tror sig alltid ha rätt och ens att säga förlåt till honom hjälper int.. Han bara "jag tar int någå förlåt av dig". Det finns inget och göra tyvärr... han vill int heller ha vård.
Ni måst uppleva detta själv för att förstå, för det är dubbelt värre än det låter.
Nå tur så ringde jag till pappa nyss så det hjälpte lite att prata med honom och få veta vad som är sant&falskt av vad det min bror sa innan till mig så pappa skulle ta tag i dethär ikväll när han kommer hem efter jobbet och prata med min bror för jag och pappa fick redan allt pratat per telefon.
Men min blogg är ingen klagoblogg så skall inte börja klaga massvis men ville bara säga detta..

Fick lite städat så halva rummet är iallafall städat. Skall fortsätta någon annan dag när jag mår lite bättre! 
Vi hörs, hoppas ni har en bättre kväll än mig!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Bilden har såå rätt :)

Fina bilder btw ^^

2011-05-19 @ 19:38:01
URL: http://hannaanderberg.blogspot.com

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!