Våren är här!

Äntligen vårväder! Nu har solen visat sig i flere dagar i sträck och på måndagen var det här på dagen nästan +10 grader! Så varmt&skönt (:

Trots solen så var jag på solarium första gången i mitt liv igår! Härligt var det och blev rödbrun (: Vet att det inte är hälsosamt men jag far ändå väldigt sällan på solarium.  Idag var jag också på solariumet. Egentligen skulle jag bara gymma men solariumet var ledigt så jag gick dit och solade i 15 minuter och fick lite till färg igen! Härligt ^^
Var också på gymmet samtidit och var på det olika "maskinerna" som springmattan,cykel, lyfte tyngder m.m i ca 2 timmar och efteråt tänjde jag och jisses vad jag e vig! :)

Härligt med motion! Inte så mycket att motionera ute nu då cykel&gångvägar är täckta med en massa is då man flyger lätt omkull.
Har hänt en massa på senaste tid och jag har haft en massa panikångest och hört röster och sett syner så har inte kunnat blogga så mycke...

Imorgon skall jag till storstaden Helsingfors och träffa min vän Paula , vi ska på födelsedagspresentsspaning och shopping! :D
Ska bli skönt att få tankarna bort då det varit tungt den senaste tiden pga min panikångest..

Men jag lever och det e ju det viktigaste!


Bild efter solariumet! Före var jag blek men int längre, nu är jag istället lite solbränd :D(röd)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!