Today was a good day!

Andra dagen på jobbet idag då och har insett att jag verkligen trivs! Jag får jobba med det jag gillar, alltså fotografering&kundbetjäning och det är riktigt nice! :)

Idag har jag tvättat fönster, lärt mig hur maskinen funkar som framkallar negativa digibilder (från filmrulle) och vad maskinen gör steg för steg och vart bilderna hamnar i maskinen vartefter. Nu kan jag använda mig av maskinen också! Sedan så fick jag framkalla foton ur en gammal systemkamera som har filmrulle i sig och så redigerade bilderna så att dom blev förbättrade och med hjälp av ett program tog bort synliga smutsfläckar.
Tog ett passfoto idag på en kille också och det gick bra.  Sen så har jag också betjänat kunder och stått vid kassan och tagit betalt. Nu har jag lärt mig att då man skall ge växelpengar till kunden lönar det sig att räkna "uppåt" istället för att börja tänka på att ta minus det kunden gett kontakt osv XD

Nu har jag i största del gjort det viktigaste och jag måste säga att jag trivs faktiskt!


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!