Tidig läggdags!

Idag har jag bara tagit det lugnt, kollat lite på bloggar, sett på tv och så hittade jag på usbstickan en massa gamla bilder från 2008&2009, och oj va det var många minnen! :) Härliga flaschback fick ma trots att man varit lite seg idag. Har också vilat opp mig efter natten. Lyckades faktiskt sova 2 timmars dagssömn, somnade i soffan. När jag vaknade visste jag inte var jag var&vad det var för dag. Efter en stund då jag vaknat till lite mer så förstod jag att jag är i verkliga livet igen.  Antingen hade jag somnat eller svimmat, kände mig jättekonstig när jag vaknade till. Förstod ingenting vad som hade hänt och var helt borta.

Usch. Eller så var det för att jag sov ingenting inatt. Skyller på mig själv. Kommer nog inte hända på nytt!
Imorgon blir det en fullspäckad dag, tidig väckning, tisdagens besök kommer bestå av häslovårdscentral besök, intervju till en arbetspraktikplats i en studio/fotobutik , wish me good luck! Nu gonatt för min del!
Sweet dreams (:

Bjuder på en bild från sportlovet 2009, en gång i tiden hade man röd (mahogny) hårfärg!.

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!