The third day at work.

Tredje dagen idag på jobb då. Idag gjorde jag inte så mycket, torkade damm överallt, sorterade fotoalbumar på hyllorna och fotoramar. 
Var inte så mycket kunder heller, kanske bara 4 st men jag hann betjäna bara en för annors vårstädade jag hela butiken. Bort med onödigt skräp och tomma lådor och satte på en hög glas till fotoramar.
Sen var jag ut och gå med hunden en kort sväng, efter det slutade jag för att jag skulle vara klockan 14:00 hos läkaren.
Hade tydligen vaxpropp i örat så därför har jag inte hört något på ett par dagar men skönt att fått det fixat! Tyvärr har jag fått ett sår inne i örat så jag skall sätta salva in i örat och testa om det hjälper, annors skall det åtgärdas inom en vecka på något annat vis.

Kom för en timme sen hem och har bara ätit yoghurt och satt på datorn och nu är det musik&msn som gäller! Om 4 veckor är det påsk och då skall jag till Vasa för 4 dagar och träffa en massa kompisar, it will be fun!
Adda gärna min msn ; [email protected]

Hoppas ni har det bra!
Kram.


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!