5 timmar i sjukhuset idag...

Vill ni veta varför jag var på sjukhuset så länge, här är historien;

hadd tid till läkare kl 10:30 idag för min mage ,den e megauppsvullen som en ballong att ja ser ut som ja sku va i 7 elr 8 månaden gravid.. så va de koll å sen blev jag skickad till sjuksköterska för att få nå salvagrej å se om de sku lätta men det gjorde det knappt  å efter de hamna ja ytterligare vänta en timme om int längre på överläkarne igen och jag började må jätteilla å blev yr  och svag plötsligt så jag blev akutskickad till polikliniken (sjukhuset) och där va de en hel del väntas för undersökningar och så blev ja skickad ti labben och efter det tillbaka för att vänta på labbprovens svar och sen hadd ja magnetröntgen därimellan för knä och det tog ju ca 30-40 min och efter det igen tillbaka till läkaren för å veta om ytterliga vidare undersökningar för tarmana... nu går jag på medicin och om det inte blir bättre är det gastroskopi som gäller!


Det var allt, nu skall jag gå och sova,gonatt! (:

Var btw också barnvakt på söndagen så här kommer lite bilder!;


Majsa;


Naomi;



Fernando (kallas även Ferro);


Silja;


Aada;






Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!