1 DAG KVAR AV FRÅGESTUNDEN!

Pga att det kommit bara ett par frågor till frågestunden så ger jag ännu idag och imorgon tid på er att fråga!
Ni kan fråga vad som helst, t.ex "Hur mår du idag" , eller mina favvointressen, musiksmak m.m Ja, vad som helst!
Ni bestämmer vad ni frågar av mej och jag svarar på ALLA frågor.
Fråga nu, det är sista chansen idag&imorgon på morgonen och dagen så skynda på alla! :D
Ni kan kommentera här nedan på "kommentarer" eller så om ni vill kolla vad det andra skrivit kan ni klicka på denna länk och det går likabra och skriva frågan där!; frågestund <--
Kl 23:00 avslutas frågestunden och då kommer jag lägga in frågorna och mina svar till dem på ett inlägg!

Jag på bilden! :)

Kommentarer
Postat av: Yuki Yoursic

Vad fick dig att börja blogga?

Hur länge har du bloggat?

Favoritbloggar?

Vad är du mest nöjd med dig själv?

Vad är du minst nöjd med dig själv?

Hur tycker du att du förändrats det senaste året?

vad tror du att du gör om 1 år?

Hur ser dina framtidsplaner ut?

har du FramtidsDrömmar? hudanna?

Om du skulle få ändra på en sak i ditt liv vad skulle det vara ? Varför?



Vad var det första du tänkte när du såg mig ( rikit aldra första tanke ) ? :D

2011-03-08 @ 22:58:02
URL: http://yukiyoursic.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!