Vad skall jag göra sommar?

Foto : Amanda Lundkvist (jag) Utrustning: Sony dslr a300 kitobjektiv 18-70mm


Det är många som undrat vad jag skall göra i sommar/har för sommarplaner så tänkte ta upp det i ett inlägg så får ni alla veta.

Jag sommarjobbar i Ekenäs second hand shop men i början av juli skall jag till österbotten över en vecka,resa lite runt i Finland och träffa släktingar och kanske en vän vid namn Ann-Sofie. 
I slutet av juli eller början av augusti skall kanske jag&Ann-Sofie resa till södern på sista minuten resa, annars far vi på dagskryssning till Tallin (: Och så skall jag såklart simma&sola och vara med kompisar som vill vara med mig.

Vad har NI för sommarplaner?

Kommentarer
Postat av: linda

kul !

2011-06-14 @ 21:39:58
URL: http://lindakhazal.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!