Today is a new day.

Idag är en ny dag igen  då. Tiden går verkligen fort! Imorgon så bär det av på resa då så kommer int bli så mycket bloggandes nu på ca 5-6 dagar. Kanske bloggar lite ibland om det funkar och om jag hinner. Men annors så blir det med andra ord en liten bloggpaus och ska blogga sen MASSOR igen när jag kommit hem :D

Skall till stan idag och föra ett FPA-papper så jag får sen min arbetspraktik lön och sen skall jag föra mitt keliaki intyg för då får jag pengastöd för min glutenintolerans (keliaki) :)
Dom ha lova också +30 grader om int varmare idag så idag skall det bli troligen att sola, skönt ska det bli.
Blir i stan för att kanske träffa på nå kompis annors blir det bara att sola på stranden I guess för man vill ju int att sin bränna ska fa bort! 

Nu skall jag packa mina saker, äta och sen ut i solen! Ha det gött :)

Kramisar.

Kommentarer
Postat av: Katie G. Eriksson

Tack för dina ord <33



Svar på din fråga; jag har valt att blogga på bloggplatsen.se för att de har större möjligheter med sin blogg, ta bort reklamen på sidan osv. osv. Jag har låst vissa inlägg hos mig precis, men då jag hade blogg.se fungerade det ej att göra så. Antingen låser man bloggen, eller inget alls har jag för mig då det gäller blogg.se så detta kan jag inte hjälpa dig med.

Hade du haft bloggplatsen.se hade jag kunnat hjälpa dig för där går det att låsa de inlägg man inte vill visa för alla.



Hoppas du har en bra dag! Kramar, Katie G. Eriksson



2011-06-30 @ 14:06:32
URL: http://katiegruneriksson.bloggplatsen.se/
Postat av: Borderline & Jag

Sv; Tack vad söt du är som gav mig tipset! Jag kommer självklart ta med mig det och använda det själv och min familj!!



Kram Erica

2011-06-30 @ 14:49:16
URL: http://ekblaad.blogg.se/
Postat av: Ekblaad <3 Borderline blogg

Sv; Hahah! Du gav tips om vilken solfaktor man ska börja med och så =D..Kram

2011-06-30 @ 17:32:04
URL: http://ekblaad.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!