Swing Life away

en månad gammal bild!
Gomorgon ! Vaknade nyss, steg upp och åt en  banan och sen startade jag datorn och kom hit för att blogga/ppdatera. Solen skiner och hoppas det är samma väder hela dagen!
Annors så vet jag en hel del om min lägenhet nu! Vet inte om jag berättat det men isåfall berättar jag det igen.. kan väl int skada att det upprepas en gång till? Det är bara 200€/månaden och då ingår el&möblerad lägenhet + bredband i det! Jättebra enligt mig så nu behöver jag inte tänka på att JAG skall köpa ett eget internet när jag får det "gratis" :)

Kommer troligen att flytta 1 augusti så det är inte länge dit men före det blir det var årliga resa till österbotten..vilket betyder ca 600 km "uppåt" i Finland där vi kommer befinna oss! Det kommer bli gr8t dehär! (:
Idag skall jag säkerligen fotografera, behöver lite nya bilder på mig själv också märkte jag..dom nyaste är från maj eller början av juni och dem flesta har jag använt mig redan av i bloggen så är nog dags att komma med lite nya färska bilder!

Vad skall ni hitta på idag? (:

Här till slut får ni en ny låt..kanske int så ny men ny för mig och den e så bra! Texten iaf!

Kommentarer
Postat av: Anja - 17 & mamma!

SV: Tack så mycket! :)

2011-06-17 @ 10:35:48
URL: http://anjahakanson.blogspot.com
Postat av: ' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

bilcenter :(

2011-06-17 @ 10:36:25
URL: http://[email protected]
Postat av: ' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

precis ;) ja tack, detsamma :)

2011-06-17 @ 10:40:40
URL: http://[email protected]

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!