Spikmatta

Igår kväll före jag skulle sova så låg jag  i 30-60 minuter på min spikmatta och sov verkligen djupt inatt! Vaknade inte förrän efter halv tie på morgonen och jag som annors brukar vakna på nätterna men spikmattan räddade sömnanen!
Spikmattan är bra för att den är lugnadne&smärtlindrande och om man har också sömnproblem är det perfekt för dem som har det. Du sover mycket bättre än förr då. Så ni som har spikmatta så ta fram den om du har den gömd och ANVÄND DEN! Du som int har så köp en om du tycker att du borda ha en, kostar inte så mycket, är helt beroende på hurdan du köper :)
Har du värk eller sömnproblem eller lider av ångest/stress så rekommenderar jag dig att använda spikmatta om int du gör det!

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag tror jag skall önska en till födelsedagen eller köpa en i sverige! tror det skulle vara stressminskande! :)

2011-06-27 @ 11:28:22
URL: http://jennifers.ratata.fi
Postat av: Suneeta & Chanel

Åh spikmattorna är så sköna att slappna av på! =)

2011-06-27 @ 19:33:14
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!