Sjukledigt

Vallmo på vår gård (:
Jag har i ett par dagar testat nu att stöjda på foten med hjälp av kryckorna men resultat = blivit mycke värre nu så nu har jag fått order att int gå på foten på en vecka och såklart ha det i högt läge så att det börjar läka... Och så fick jag sjukledigt tills 30 juni och sen 1 juli ska jag på resa till österbotten! 
Ska nog  bli skönt att fa lite på resa och se lite annan omgivning fast jag känner nog igen hela österbotten då jag varit överallt i österbotten men endå :)
Kom för ca en timme sen hem, var bara några timmar på jobbet och sen hamna jag fara till hälsovårdscentralen för att få intyg för sjukledighet och sen kolla upp min rygg då den går som ett S + ryggsmärtor och fick veta att jag har skolios men som tur är det int så mycket men ändå tillräckligt att jag ska börja gå hos fysioterapeut men det skall nog gå bra!

Kram Amanda

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!