Seg uppdatering

Förlåt att jag inte uppdaterat så mycket idag men jag har int alls mått så bra så har försökt göra andra saker som scrapbooking för att lätta på ångesten&bördan. Det är bara fokusering nu på mat&livet.. jag äter för lite nuförtiden.
Och så är annors också mitt psykiska tillstånd inte så bra. Det hände sig att jag skärde mig själv för några dagar sen.. det leder ingen vart jag vet men jag har ett självskadebetende. Som ett beroende. Och man vill int göra det men det händer ändå.
Men jag har bestämt mig nu efter många om&men att jag skall söka hjälp efter att jag varit på resa till österbotten och träffa släktingar och ha lite semester :) Få komma bort lite från denhär omgivning och se annan bekant omgivning.
Nu skall jag börja laga mig redo för läggdags. Gonatt!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!