Prata inte skit om andra!

I don't like people who talk shit about me... Därför pratar jag inte skit om andra heller!
Folk kan prata skit om andra åt mig men det betyder int att jag sku prata skit om den också.. jag finns också för att lyssna på mina kompisar men det betyder int att jag skulle hålla med dem om dem pratar skit om andra.. Jag bara säger att jag int pratar skit om andra för det är inte min grej och det är en av det sista man kan göra mot sina kompisar. Det blir bara ett större problem om du talar bakom ryggen.. Så tala öga mot öga istället åt den personen du tänkte prata om! 

Huj sjutton! Och huj sjutton för falska rykten! Jag har fått reda på en del varför en del kompisar har ignorerat mig och det är just pga att det går skit bakom en som int stämmer. Men såklart händer det att man tror på demdär falska rykten och blir "dedär trodde jag aldrig om henne"..

I love my friends no matter what <3

Visst händer det att folk pratar skit om andra men ja, jag är int sådan..uschfyblä!

Kommentarer
Postat av: m3lind4

De e så jävla fegt att prata bakom ryggen.

Tänk om folk kunde säga det öga mot öga emot en, mycket lättre tycker man..

2011-06-26 @ 15:13:36
URL: http://m3lind4.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!