Perhaps stranden idag

Blir inget besök idag pga att min syrra är i svagt skick idag så hon orkar/får int ta emot besök idag men kanske nångång denhär veckan före vi åker på resa får jag träffa dom annors blir det i nästa vecka efter vi varit till österbotten :)

Idag far jag kanske till stranden, annors så blir jag bara hemma och sola.  Är ju galet varmt idag! (stort +). Får helt enkelt se hur jag gör och beroende på om jag får med sällskap eller int. Måst också köpa lite mat då jag är ensam hemma  så att man int svälter! :)
Händer nog inget annat speciellt idag, bara chill. Kanske fotografera idag också :)

Vad skall ni göra idag?

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!