Oplanerad bloggpaus!

Förlåt att jag int bloggat men jag blev i Åbo tills idag och hade int alls tillgång till bloggning för hade fullt upp varenda dag.. hoppas jag int tappat så många läsare! För nu är det back to normal igen (:

När jag kom hem hade jag fått brev från en skola jag sökt till och jag kom in till ettåriga datafotoweb linjen och utbildningen e ganska billig! 65€/650kr :D För i det innehåller undervisning, kopior, lägerskola, olyckfallsförsäkring, lunch så helt bra pris för allt dedär om man tänker i vissa som det kostar flera tusen euro!
http://efo.fi/data.shtml < skolans hemsida och om linjen.
På onsdagen var jag då med Mirjam,Anna,Martina,Sara, Sandra,Matilda och Pinja på Littois sjön och simma&sola och jag blev mycket brunare än vad jag  var innan :D Efter att vi varit hela dagen på stranden och simmat,solat och fotograferat for vi hem till Mirjam&Martina för att äta Almondy kaka,den var god och så pratade vi en massa strunt och skrattade. Jättekul hade man iaf! Sen skjutsade Mirjam hem mig till min bror för jag skulle övernatta där.
Egentligen var det mening en natt men det blev två istället för idag (fredag) skulle ändå min bror&hans flickvän komma hem till oss så fick skjuts med dem :)
Igår (torsdag) for vi till mylly och shoppade...vi hade stegmätare och det visa sig att vi hade tagit så många steg som vi sku rört på oss för dagens motion x2 =  två dagars motion på en dag så ni kan tänka er hur mycke vi gått!
Köpte en hel del.. Det jag köpte kommer upp i ett annat inlägg imorgon eller på söndag beroende på vilken dag jag har tid för imorgon skall jag till Lahtis och sälja dockhusmöbler som min pappa själv gör.

Idag for jag och Nilla (brorsans flickvän) till Skansen. Hon med rullskridskor och jag cyklandes för att shoppa lite mat där och gick lite i butiker och där hittade jag ett linne för bara 2 € /20kr från H&M!!!
Nu är ni update vad som hänt i mitt liv och hoppas ni ursäktar&nu förstår varför det inte blivit tid för bloggandet. Men nu är det back to normal igen!
Gonatt!
Så jag har fått en massa motion dom senaste dagarna men det är bara bra :)

Kommentarer
Postat av: claudia

Va gärna med i dagens blogg http://claudialovgren.blogg.se/2011/june/dagens-blogg-1.html#comment

2011-06-11 @ 13:53:58
URL: http://claudialovgren.blogg.se/
Postat av: linda

hej hej bruden det var riktig länge sedan läget ? :)

2011-06-11 @ 17:28:37
URL: http://lindakhazal.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!